SEO, optimalizace webových stránek
Jako SEO agentura je poznání vyhledávače Google.cz a Seznam.cz naším posláním. SEO je zkratka pro vyhledávací optimalizaci (Search Engine Optimization). Je to proces v podstatě, který se snaží zlepšit pozice webové stránky ve vyhledávačích jako Google.com nebo Seznam.cz. Pro dosáhnutí vyššího pořadí výsledků hledání se SEO specialisté soustředí na technickou stránku webu, kvalitu obsahu a jeho dostupnost, kvalitu odkazů, správné použití klíčových slov a analýzu konkurence.
3 hlavní výhody SEO
- Zlepšení viditelnosti webu: SEO pomáhá optimalizovat web a zvýšit jeho viditelnost v různých vyhledávačích, které si váš web zamilují.
- Zvýšení návštěvnosti webu: Kvůli lepší viditelnosti webu lze očekávat vyšší návštěvnost webu, tím zvýšit počet poptávek nebo obratu eshopu.
- Snížení nákladů na reklamu: SEO vám umožní dosáhnout vyššího hodnocení bez nutnosti velkých investic do placené reklamy, která je stále dražší.
Jaký je postup SEO?
- Analýza klíčových slov: výběr relevantních klíčových slov a frází pro optimalizaci webu.
- Optimální strukturování webu: optimalizace struktury webu tak, aby splňoval požadované kritéria pro vyhledávače a pro konkrétní klíčová slova.
- Vytváření obsahu: tvorba originálního, kvalitního obsahu zaměřeného na vybraná klíčová slova podle analýzy klíčových slov pro konkrétní cílové stránky.
- Linkbuilding: budování kvalitních externích odkazů na web, aby se zvýšila kvalita odkazového profilu, který ovlivňuje lepší pozice klíčových slov ve vyhledávání.
- Reporting a měření výsledků: měření a monitorování výsledků SEO, aby bylo možné plánovat další strategii a dotahovat proces optimalizace.
- SEO Praha: komunikujeme převážně online, proto se s námi můžete bavit z jakéhokoliv koutu světa, nejen v Praze. Raději Google Meet nebo snad Teams?
Bude Vám přidělen konkrétní SEO specialista
SEO specialista je odborník, který se zabývá optimalizací webových stránek a obsahů pro vyhledávače. Náš SEO specialista má praxi delší než 10let, je základem naší SEO agentury. Specialista v podstatě pomáhá webovým stránkám dosáhnout lepšího hodnocení ve vyhledávačích a tím zvyšuje jejich návštěvnost. Specialista používá metody jako optimalizace klíčových slov, provedení analýzy konkurenčního prostředí, sledování analytických dat, psaní optimálních meta popisů a podobně.
Výhody zkušeného SEO specialisty
- Dokáže optimálně využít všechny funkce a nástroje, které mají k dispozici pro maximalizaci pozicí stránky ve vyhledávacích nástrojích.
- Má profesionální znalosti o technických aspektech optimalizace webových stránek, což jim umožňuje analyzovat různé faktory, které ovlivňují umístění ve vyhledávačích.
- Je schopen provést vysoce cílenou práci na paušálu, který pomůže byznysu efektivně dosáhnout nejlepších výsledků.
- Zkušený SEO specialista je schopen identifikovat a vyřešit problémy se zobrazováním stránek a indexací. Tímto způsobem pomáhají vytvářet lepší a kvalitnější uživatelskou zkušenost.
Co je to SEO analýza
SEO analýza je proces, který slouží k posouzení výkonnosti webových stránek v hledání. Tento proces zahrnuje širokou škálu různých technik, které pomáhají při optimalizaci webových stránek pro vyhledávače jako Google. Cílem SEO analýzy je dosáhnout vyšších pozic ve výsledcích vyhledávání, což může výrazně zvýšit návštěvnost webových stránek a tím i obrat.
Co je to on-page SEO
On-page SEO je v podstatě souhrn technik a strategií, které se používají k optimalizaci dané webové stránky pro lepší pozice ve výsledcích vyhledávacích nástrojů. Existuje mnoho metod, které lze použít k optimalizaci on-page SEO, včetně zlepšení kvality textu na stránce, úpravy meta tagů, zvýšení rychlosti nahrávání stránek a optimalizace obrázků.
Co je to linkbuilding
Linkbuilding je technika SEO, která spočívá v budování externích odkazů z webových stránek na webovou stránku. Cílem linkbuildingu je zvýšit návštěvnost webu a lepší hodnocení ve vyhledávacích systémech. Celý proces linkbuildingu začíná analýzou, pak až vyhledávání odkazujících domén, psaní nabídek a tvorbu obsahu, tedy včetně realizace všech publikací článků na externí zdroje (magazíny, blogy a jiné)
Nové trendy v SEO
Mezi nové trendy v SEO je zaměření na lokální SEO, které zahrnuje optimalizaci webových stránek pro lokální publikum a vyhledávací dotazy. To zahrnuje optimalizaci pro lokální klíčová slova, vytváření lokálního obsahu, budování lokálního odkazového profilu a optimalizaci stránek pro lokální vyhledávací platformy, jako je například Google My Business.
Dalšími trendy je SEO pro vyhledávání obrázků nebo třeba SEO pro Youtube vyhledávač. Mezi nejnovější trendy je pak SEO pro vyhledávač Bing od Microsoftu, který bude obsahovat v budoucnosti stále více prvků umělé inteligence, kterou hostuje na svých serverech.
Klíčová slova:
- seo praha
- seo optimalizace praha
- seo optimalizace v praze
- linkbuilding praha
- optimalizace webu praha
- seo specialista praha
- optimalizace webových stránek
- seo optimalizace stránek
- optimalizace www stránek
Cena SEO
Pro někoho to nejdůležitější, protože nejde tak o cenu, jako o hodnotu, jakou služba SEO může přinášet. Pro potenciální klienty nicméně je třeba určit alespoň rámcově, jak se cena měsíčního paušálu pohybuje a tím je částka od 10.000 Kč / měsíčně. Jako SEO agentura se zaměřujeme na to, abychom klientovi doručovali službu tak, aby přinášela větší užitek, než reálně zaplatí. Máme rádi pojem jako optimalizaci, proto je důležitá “efektivita” na kterou se zaměřujeme. I u nízkorozpočtového projektu se dokážeme zaměřit jen na to nejdůležitější, co bude mít největší dopady na zlepšení byznysu klienta. Snažíme se mít co nejlepší poměr cena / výkon, aby hodnota byla co nejvyšší.
Kontaktujte nás na:
SEO agentura Digital Place s.r.o.
info@digitalplace.cz
+420 735 024 195