Blog

Jak získat spolupráci na Instagramu?

Získat firmu na spolupráci, která Vás řádně odmění, není jednoduché, ale nějak se začít musí, pokud chcete z Instagramu vytěžit maximum. Instagram můžete využít k propagaci vlastní osoby, vlastní firmy či služeb, ale pokud se cítíte více svobodněji jako influencer, pak je třeba zvážit více možností.

Najděte společnosti, které mají podobnou filozofii jako vy

Začněte hledat společnosti, které mají podobnou filozofii jako vy. Například, pokud propagujete zdravý životní styl, zkoumejte společnosti, které podporují zdravý životní styl a produkty. Pokud propagujete umění, zkoumejte společnosti, které podporují umění.

Najděte společnosti, které mají stejné cíle

Najděte společnosti, které mají stejné cíle jako vy. Například, pokud chcete, aby se společnosti zapojily do vašeho projektu, zkoumejte společnosti, které mají stejné cíle jako vy.

Napište společnosti, které vás zajímají

Napište společnosti, které vás zajímají, a požádejte je o spolupráci. Například, pokud chcete, aby se společnosti zapojily do vašeho projektu, požádejte je o spolupráci. Proaktivita, zvláště v začátcích, kdy máte nižší tisíce fanoušků, je důležitá. A jak se říká, za pokus nic nedáte.

Jak vydělat na Instagramu?

Není to jednoduché, ale je to možné. Musíte mít hodně fanoušků a sdílet hodně zajímavých a atraktivních fotek, videí a reels. Pro vydělávání je důležitá spolupráce se sponzory a firmami, kteří vám budou platit za to, že na jejich produkty či služby upozorníte, tedy za předpokladu, že Vaši sledující jsou cílovou skupinou pro danou firmu.

Jaký je rozdíl mezi cílovou skupinou na Instagramu, Facebooku a Youtube?

Cílová skupina na Instagramu je mladší a více orientovaná na estetiku, řekl bych tedy více takové to „zdraví, móda, sport a krása“.

Cílová skupina na Facebooku je starší a více orientovaná na obsah, aktuální dění.

Cílová skupina na Youtube je také starší a více orientovaná na zábavu, hry a samozřejmě video obsah. Youtube se stále více používá i jako podcast platforma.

TikTok je kapitola sama o sobě, je zde ta nejmladší skupinka, která konzumuje ty nejnovější trendy a zábavu.